Pensa invece se tu fossi stato alla guida del carro funebre e sentirti alle spalle una manina che ti accarezza ...
Sempre meglio in sogno che nella realte vero Gionc?
Pensa invece se tu fossi stato alla guida del carro funebre e sentirti alle spalle una manina che ti accarezza ...
Oddio ... cossa avio combina??Sempre meglio in sogno che nella realte vero Gionc?
perchè hai in mente di tirare peri per i prossimi dieci anni?Allora ci vedremo fra qualche decina d'anni
Mi trasferisco a Periperchè hai in mente di tirare peri per i prossimi dieci anni?
Oddio... non savaria.... sei andato su impostazioni del profilo forse??Non riesco più a vedere gli avatar,le faccine e mi sembra manchino delle opzioni...
Devo aver combinato dei casini ieri tentando di inserire la foto del carro.
Le opzioni mi sembrano attivate giuste eppure non vedo niente.Che può essere successo?
porca miseria!Ecco il carro defunto.
IMG_1153.jpg
In rete ho trovato parecchie altri casi uguali.Sempre il fodero sx,deve essere particolarmente stressato...
Sempre meglio in sogno che nella realte vero Gionc?
Non ti dico un sogno che ho fatto io....
Ero in paradiso e ho incontrato Sant'Ibis Mojo (santo patrono del Farrier e di Endurik)
questa ghe la canto a un me amigo "diversamente settentrionale"..... ma disio che el me scortela poi???Tàco: PS, voeo farte un regalo e publicare "NA' MOROSA DEL TA'CO" dei ilustri magnagati ma su iutub no la trovo...... se calchedun la bèca publicà....
gòttrovà la morosa del tàco...
me pare m'adito macaco...
me sio me ga ittto teston...
mi qua casa nu vojo teeerooon,....
tattataaaaaan...
Veronesi tutti mati difattite si proprio fora!
pecà che non se possa dar reputassion, ma 'na bireta te te la si merità!!! o-o
Se te parli de sto traper chi http://www.mtb-forum.it/community/forum/member.php?u=1743 te ga da saver che quando mi e Niù raider e traper semo salidi al tremalso lù el gavarja fato dò òlte el giro fin che nojaltri comuni mortal fasevamo el primo!...'na bestia del rampego!!!Traper for president!!!!!!, vojo smagrarme de sinquanta chili e rivare a otomila D+ in un giorno unicamente e solo par poder far un'usssita co sto omo, no col nonocarb, tratorino, bobo e altri pro salitosi: co sto omo chieto, de poche parole, che parò col pedala ciapa fogo lo sterato dadrio e gà da passare el canadèr.... e che conosse el nome de ogni fil de erba.... eco col pensiero me son ingrasà e desso i sè sinquantadò i chili da calar
Beh... ti te si EPIC
WOOOOOW SONO A QUOTA 4000 MILA MESSAGGI!!!!!
benvenuti nella spam-osteria
sai che ci ho messo un pò per capire per foketta intendevi la forcella?Gheto sistema la foketta ti?
WOOOOOW SONO A QUOTA 4000 MILA MESSAGGI!!!!!