Osteria Veneta: Cialtrobikers , Putei, Butei & C

  • Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Fratello

Biker tremendus
Non riesco più a vedere gli avatar,le faccine e mi sembra manchino delle opzioni...
Devo aver combinato dei casini ieri tentando di inserire la foto del carro.
Le opzioni mi sembrano attivate giuste eppure non vedo niente.Che può essere successo?
 
Sempre meglio in sogno che nella realte vero Gionc?:smile:

Ocio ocio: non gò tocà New Rider che par mi sè come un fiosso, gnanca con un fiore :-), se riferisse ad un nuovo adepto un tantin scrocharelo.... :-) :omertà::omertà::omertà:


No stà ciapartela Tàco: come dise qualchedùn anca Bossi xè un tèron confronto ai secesionisti Finlandèsi: forse el xè parfin stracomunitario e africàn :D, intendo che anca i nostri bravi prò i gà sempre calchedun che li trasforma in pajari da quanta paja che i ghe dà :D :omertà::omertà::omertà:

Trapper for president!!!!!!, vojo smagrarme de sinquanta chili e rivare a otomila D+ in un giorno unicamente e solo par poder far un'usssita co sto omo, no col nonocarb, tratorino, bobo e altri pro salitosi: co sto omo chieto, de poche parole, che parò col pedala ciapa fogo lo sterato dadrio e gà da passare el canadèr.... e che conosse el nome de ogni fil de erba.... eco col pensiero me son ingrasà e desso i sè sinquantadò i chili da calar :-)
 

Fratello

Biker tremendus
Ci sono andato dopo sul pannello di controllo e mi sembra tutto attivato correttamente.Non vedo più le foto se non cliccandoci sopra e non riesco a quotare i messaggi,non c'è più l'opzione.Posso andare solo con la risposta rapida.Boh...
frw75:il proprietario è molto stressato...
 
Tàco: PS, voeo farte un regalo e publicare "NA' MOROSA DEL TA'CO" dei ilustri magnagati ma su iutub no la trovo...... se calchedun la bèca publicà....


gòttrovà la morosa del tàco...
me pare m'adito macaco...
me sio me ga ittto teston...
mi qua casa nu vojo teeerooon,....



tattataaaaaan...
:smile::smile: questa ghe la canto a un me amigo "diversamente settentrionale"..... ma disio che el me scortela poi???:smile:
te si proprio fora!

pecà che non se possa dar reputassion, ma 'na bireta te te la si merità!!! o-o
Veronesi tutti mati difatti:hahaha:
Ciao e buon laoro a tutti... ora scominsio!
E go anca da tendarghe allo stagista che nol faga danni:omertà:
 

Nomad 42

Biker paradisiacus
17/11/08
6.498
23
0
64
Verona
Visita sito
Bike
fatbike + plus+ gravel
Traper for president!!!!!!, vojo smagrarme de sinquanta chili e rivare a otomila D+ in un giorno unicamente e solo par poder far un'usssita co sto omo, no col nonocarb, tratorino, bobo e altri pro salitosi: co sto omo chieto, de poche parole, che parò col pedala ciapa fogo lo sterato dadrio e gà da passare el canadèr.... e che conosse el nome de ogni fil de erba.... eco col pensiero me son ingrasà e desso i sè sinquantadò i chili da calar :-)
Se te parli de sto traper chi http://www.mtb-forum.it/community/forum/member.php?u=1743 te ga da saver che quando mi e Niù raider e traper semo salidi al tremalso lù el gavarja fato dò òlte el giro fin che nojaltri comuni mortal fasevamo el primo!...'na bestia del rampego!!!
 

andrea1966

Biker incredibilis
14/8/08
12.702
519
0
veneto pedecollinare
Visita sito
Bike
TREK FULL STACHE 8 e specialized enduro comp 26'
Gheto sistema la foketta ti?
sai che ci ho messo un pò per capire per foketta intendevi la forcella? ;-)
no, non l'ho sistemata ma sabato l'ho regolata con il rebound tutto chiuso ( che da me equivale a rallentare solo leggermente il ritorno della forcella ) e pedalavo meglio sia in salita che in discesa. non ho ancora deciso se farla sistemare o lasciarla così com'è :nunsacci:
 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo