@boss: a che marti te spetaa par cavarte i punti
se te vol saperla tutta ghe io ancora da tirar via ansi ghe ne rimasti due perche' tri go pensa da mi me li son tiradi via da solo
@boss: a che marti te spetaa par cavarte i punti
@tirolo: se no t'è mia pasà el rafredor no te po mia magnar... te fa mal!!!
@frog: no te starè mia deventando come wadis, era?"!
Cavolo, non se riesce a far niete con una mano sola. E' difficile anche scrivere alla tastiera. Se non posso pedalare adesso almeno navigo senza
problemi tutto il giorno. Uso il PC di mia figlia , l'è un bussoloto, continua impiantarse, bisogna che glielo cambi, non lo ricordavo così lento.
Pedalate, pedalate..... tanto ve ciapo.
se te vol domenica passo a prenderti,... ti fai un a passeggiatona fin che noialtrii pedalemo ( male necessario) ....
ti fermi a pranzo ( e se te vol mi te taiemo la bistecca)
e dopo te riporto a casa ... dopo l'ora d'aria
fame saver ....
a dire il vero una cosa ri riesce a fare e in più se non sbaglio ti sei infortunato la sinistra, visto che adesso sei sempre davati al pc se vuoi ti mando qualcosa che ti stoimoli ad usare una mano sola.
P.S. eto sentio in borgo roma alla chirurgia della mano?
stasera mi e altri du ne caten dal bas verso le otto e ne a magnar una pisa se qualcuno ga fame pasa de li ciaooo
Guarda che gò la moier, che la va a laorar alle 11, la fiola a scola alle 8. e fuochi d'artificio con na gamba sola.
Vado a Negrar,da Pavoni, ma non voglio operarmi, vedo prima il risultato di madre natura. Go più paura de andar dal dentista.o-o
el bas ci sareselo el diablo? se dopo maia veni a ber na birra al celtic son li
il celtic elo quelo in citta' penso che i butei i voia rimanere in zona....ma una sera venio a catarte!!!!!
sempre che te porte un par de amighe.....di quelle giuste....
pensa ti che ghe toca andar in tailandia per andar a.... far quelle immersioni li!!