weekend tra lago e montagna.Zona Caprino e Valpolicella

  • Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

BaRT

Biker tremendus
26/4/04
1.337
0
0
52
Verona
it.photos.yahoo.com
andò vuto mai andar, triston!! quando elo che te comensie a laorar un pocheto?!

@frog: dai, dai... no te vorè mia dirme che l'è meio el raston de turno! Pensa senò se te capita uno come el gurubb (che ormai nol pedala pì), no te po gnanca dir che te ve a far un giro en bicicleta ensieme!

@bart: secondo ti, paolo e gurubb narieli d'acordo? (riagganciandoci al discorso iniziato sulla strada per monte.... quindese dì fa)


sai com'è...... fra cultori della materia............
 

BaRT

Biker tremendus
26/4/04
1.337
0
0
52
Verona
it.photos.yahoo.com
TI va far el medico senzafrontiere. punto.
X tutti gli altri:
Zii no. si massa giovani x esserlo, ma cugini si, sempre con la regola GUARDARE E NON TOCCARE.

X domani vi invidio, e pedale anca par mi.
oggi pioviggina, ma domani il sole vi illumina la strada, su qesto punto el ga rason el gurubb.

Per i sfigatoni come mi, domani c'è una gara di orienteeringMTB vado vedere.

BYEBYE


se te vol mi go un neodo... el ga 22 anni .....

se te vol ghe fao cever i recini... el piercing envese me par che nol ghe l'abia.......... ma no ghe giurarea....
 

mcmic

Supergiovane della redazione
12/9/04
4.427
1
0
Verona provincia
Visita sito
Bike
Qualche cannondale
@gurubb: 24 ghe io mi... no, ti!!!

@wadis:domattina vrngo a prendervi al mc.

@500: vieni su con me?

@guruTo: vieni al mc, che saliamo tutti assieme?
 

BaRT

Biker tremendus
26/4/04
1.337
0
0
52
Verona
it.photos.yahoo.com
scalo, puoi andare direttamente qua: http://fotoalbum.teamtodesco.it/

il problema è che con mozilla non carica le foto... devi forzatamente usare ie finchè wadis non cambia programma per generare il fotoalbum

e si .. parchè son mi che decido el programma di generazione del fotoalbum de aruba.................


avanti de questo passo ......... fao anca la finanziaria nostra, del belgio e tel tanganica......

e ghe dao la delega al gurubb par quela della thailandia
 

gurubb

Biker velocissimus
3/7/04
2.628
3
0
46
Verona
Visita sito
e si .. parchè son mi che decido el programma di generazione del fotoalbum de aruba.................


avanti de questo passo ......... fao anca la finanziaria nostra, del belgio e tel tanganica......

e ghe dao la delega al gurubb par quela della thailandia


fame na carità che se dopo fo na casada i fa un colpo de stato e no i me fa più nar
 

mcmic

Supergiovane della redazione
12/9/04
4.427
1
0
Verona provincia
Visita sito
Bike
Qualche cannondale
e si .. parchè son mi che decido el programma di generazione del fotoalbum de aruba.................


dc, pensavo che come tutti quei che usa el computer ad un livello medio, te doperesse el programma della casso de fotocamera che envesse che far una pagina web el fa un maton! Magari una sera, quando tuti du ghemo da butar via un par de ore, se podaria darghe un ocio... :sumo:

O magari, per taiarghe la testa al toro, envesse che vardar le foto a casa, le vardo doman da bussola!! :-?
 

gurubb

Biker velocissimus
3/7/04
2.628
3
0
46
Verona
Visita sito
dc, pensavo che come tutti quei che usa el computer ad un livello medio, te doperesse el programma della casso de fotocamera che envesse che far una pagina web el fa un maton! Magari una sera, quando tuti du ghemo da butar via un par de ore, se podaria darghe un ocio... :sumo:

O magari, per taiarghe la testa al toro, envesse che vardar le foto a casa, le vardo doman da bussola!! :-?

se no le guardemo a casa del diablo............ sequenza per sequenza :!: :via!:
 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo