mcmic ha scritto:Dove casso elo finio el divudi?
Elo forse el dvd Clorophilla?
Domenica potrei fare la gf Benini: mah!
Qualcuno se la fà?
mcmic ha scritto:Dove casso elo finio el divudi?
CIAO butei da come me par de capir chi se scrive in veronese.....allora buto so du righe e anca bele longhe par dirve che i butei al piano de sora..praticamente i butei da rovereto secondo mi glie' endrio organizar una cosa bella un po' per tutti.....dai che se fa una bella comitiva da verona e se va a catarli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ciaoooooooooooo andi' a guardar...................http://www.bike-board.net/community/...ad.php?t=50982
@box: come ela na la town hill? ma come ghemo da ciamarte qua boss o box?
boss sarea meo.....per bergamo..la vittoria piu' grande e' essere arrivati sani all'arrivo visto che in una stagione dh non ho mai visto come ieri partir cosi' tante volte lambulansa....i sa rotti in tanti un po' per la pioggia...un po' per i salti comunque ghera le telecamere di SI LIVE spero che i fa vedar qual cosa....sarea servio....REAL TV......ha ha ha...era una batua se non la vi mia capi'
par domenica fissemo un puntel in un posto un pò più conosciuto? se no ghe el rischio che a madonna della neve ghe rivo a nadal
Scommettiamo che ghe arivo prima me che non sono del posto e che mi riesce anca de scrivere male el vostro dialeto...!!
@tirolo: se no t'è mia pasà el rafredor no te po mia magnar... te fa mal!!!
Mcmic,quando ho visto che te è risposto ti... m'è vegnuo un po' el timor che te me disesse che andemo su pedalando da casa mia per dalbon!!