Noi Berici ..il ritorno....

  • La Specialized Stumpjumper arriva al numero 15, cioé alla sua quindicesima ediuzione, cambiando forma del telaio, escursione e soprattutto sospensione posteriore, perché adesso troviamo un ammortizzatore sviluppato dal marchio americano in collaborazione con Fox, il Genie.
    Iscriviti al canale se non l'hai ancora fatto (clicca qui).


Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Gabry

Biker tremendus
18/4/06
1.100
1
0
Costabissara (VI)
Visita sito
Con tutte queste mi**ate, stiamo riprendendo quota sui veronesi di "Baldo e Valpolicella" :cucù:

L'ultimo sprint di queste dimensioni penso risalga alla battaglia BlaBla vs Berica :mrgreen:
 

andrea1966

Biker incredibilis
14/8/08
12.701
517
0
veneto pedecollinare
Visita sito
Bike
TREK FULL STACHE 8 e specialized enduro comp 26'
oggi turno 14-22

domattina ... ancora non ho trovato nessuno che mi faccia compagnia ( comprensibile, è venerdì ) quindi pedalerò in solitaria :i-want-t:
 

lucablabla

Biker poeticus
LODOVICO BRAMALTOCO

Monologo in dialetto Visentin de Aldo Fin

Voio contarve la storia de LODOVICO BRAMALTOCO, orbo de na gamba e soto de un'ocio. El gera un tipo ch'el pensava sempre ai tempi antichi, quando i copava i peoci coi pichi, e i ferava i gati co le fete de salado, se vendea la merce a tre brassi e un franco, tre bale e un soldo, tre cai co la ola e i 'ndava par acqua con la sesta. El gera parente del cugnà del fiolo del nevodo dela serva de l'arciprete dela meleta del pontepassero. Quelo el diseva de esser cogo, invesse el gera fasente funsion del sotovice capo sguattero. So bisnono el gera conte parchè el contava le stele stando in leto, el dormiva co la scuria par difenderse dai pantegani e co l'ombrea verta parchè pioveva so. Dunque so bisnono el gera conte, so nono contin, so pare contadin e lu el gera so fiolo. So pare ala festa marciava in capelo e so sorea faseva servisio in campo marso nele ore de note. So xio gera l'osto del Megheto e Lodovico dormiva nela camera dei saladi. Questo so xio gaveva inventà un bevaron co l'eticheta stampà rinfresca, riscalda, tonifica, molifica, fortifica, strense, slarga, s-ciara la vista, move el cataro e fa pissar ciaro. Lodovico ghe na bevu na bossa e così ghe xe vegnù el tifo, el tanfo, la rogna, el sgranfo e el cagoto a scossi. E si che le xe un tipo esperto! figureve che el ghe ga da na s-ciafa al bocae de piso, el ga smerda la luna col bacheto, el ga inventa el musarolo par le piatole, el ga porta la malatia dele suche e i lo ciama spesso a s-ciopare le piatole al'ospedae. El xe anca un toso economico; n'dando a strasse el ga rancura tanti de quei peoci che con la pele el se ga fato un par de guanti e lu se li mete quando el ga sono, cosi dala spissa el resta sveià. El va spesso coi amici Ganassa, Tranche e Moleca al masselo Comunale ala ricerca dele balete de peo nele buele dei vedei copà. Un giorno el ragionier Puineta, vecio come Marco Caco e parente de Bortoeto Caca, cugnà de Pacina che gaveva i cessi in piassa, ghe gà indicà l'avocato Sparasela, paron de l'albergo dele quatro effe, (fredo, fumo, fame, fastidio) come un bon avocato de cause perse. Infati nel processo contro Romolo Schissa, Toni Boassa, Memo Coessa e Bortolo Giossa, el gà fato assolvere la siora Squaquara Spacaossi, che nel canton del spigolo de l'angolo dela curva dela svolta dela strada la gera stà ofesa da lori. Così per meso del'avocato Sparasela el gà otegnù la licensa de vendare: fuminanti, cerini, lapis, fini, biro, patina col lucido, candele par la note saltinpansa, amareti, rovina fameie, stracaganasse, storti del dolo, forti de Bassan, pandoi de Vicensa, cuchi e sigoloti, buei per far saladi el'unguento par la rogna, la tegna e la giossa al naso. El so amico Cornolò gà invità al so matrimonio, mandandoghe questa partecipasion: Cornolò Cornelio da Cornedo Vicentino, sonatore di cornetta e Cornale Rebecca da Cornuda, operai in oggetti di corno e cornici, ti invitano al loro matrimonio a Cornigliano Ligure. Viaggio di nozze al Corno d'oro e crociera in Cornovaglia. Lodovico gà partecipà ale nosse e al sposo el ghe gà fato par regalo un capeo co le maneghe. El gà n'altro amico, parente del'Onorevole Gava che gà nome Pierluca e la morosa la se ciama Francesca Duro. Anca lori gà invità Bramaltoco al matrimonio; ma sicome Pierluca, come se usa deso, i lo ciama Luca e so morosa i la ciama Checa, così nel'invito gera scrito: Luca Gava e la Checa Gava Duro. Lodovico par regalo de nosse ghe gà comprà do vasi da note col manego a sinistra. Par questo i so amissi ghe vol ben, ancà parchè el porta in testa un capeo che ghe stà ben come na merda s'un ferale, e lori i lo ciama con qualche soranome; ciucia nespoi, caga stropoi, sgrigna papoe, sculassa bote, mastega brodo, becamorti, pelaoche, smerdarolo. Qualche volta el va a pescare le rane col feraeto. A vardarlo in distansa el fa na bea lontanansa, parchè el gà un peto che fa stomego, ma el xe tanto sensibile che se el vede qualcosa de bruto el resta putrefato. Quando ch'el tase nol parla mai e la sera apena el se spoia el va in leto.
 
  • Mi piace
Reactions: noghese

noghese

CialtroModeratur Bionicus
21/4/08
3.580
2
0
Arzignano (VI)
Visita sito
LODOVICO BRAMALTOCO

Monologo in dialetto Visentin de Aldo Fin

...., e i ferava i gati co le fete de salado, .....


Farrier mode :smile::smile:


....n'dando a strasse el ga rancura tanti de quei peoci che con la pele el se ga fato un par de guanti e lu se li mete quando el ga sono, cosi dala spissa el resta sveià....


.... Anca lori gà invità Bramaltoco al matrimonio; ma sicome Pierluca, come se usa deso, i lo ciama Luca e so morosa i la ciama Checa, così nel'invito gera scrito: Luca Gava e la Checa Gava Duro....

queste do le me ga copà :smile::smile::smile:
 

lucablabla

Biker poeticus
LODOVICO BRAMALTOCO

Monologo in dialetto Visentin de Aldo Fin

Questo so xio gaveva inventà un bevaron co l'eticheta stampà rinfresca, riscalda, tonifica, molifica, fortifica, strense, slarga, s-ciara la vista, move el cataro e fa pissar ciaro. Lodovico ghe na bevu na bossa e così ghe xe vegnù el tifo, el tanfo, la rogna, el sgranfo e el cagoto a scossi.

Questa l'ho usata tante volte anch'io nei miei deliri........:spetteguless:
 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo