8 e qualcosa ale suane, porto 2 torce + bici da cc.Partiamo o dalle zuane, o da canal... che per me è meglio. Io arriverò per le venti e qualcosa. gradita bici da cc, batterie e faretti vari.
Enri vegnelo?
8 e qualcosa ale suane, porto 2 torce + bici da cc.Partiamo o dalle zuane, o da canal... che per me è meglio. Io arriverò per le venti e qualcosa. gradita bici da cc, batterie e faretti vari.
tasi Wadis te ricordito el discorso delle demo? (non cato la faccetta adatta) bhe i ma sta proprio romendo i coioni me toca laorar par quei deficenti che scalda el banchetto li buttarea zo da gaon sensa freni.
Par via de bici a che mi vo via tutti i w-e
Par gl'invidiosi partenza prevista per il 20 dicembre
garda, 9.30.. poi si inventa.
Domenica vi devo bidonare....ma vedo che nessono si dispera. Meio così
Par el prossimo Week quel de alloiun gavio in mente qualche giro >Stafigo?
Giusto saver parche la pratica della bolla papale le on pò longa.
Sì dai che facciamo un Giro strafico!
Io non ho bisogno di bolla papale!!
Sì dai che facciamo un Giro strafico!
Io non ho bisogno di bolla papale!!!
Le per quela che le sta na storia...........@ cincen:ma scusa..uno come ti che ghe piase le noturnine..no el dovarea averghe problemi
Dai che parten bonora e proen a nar sul Telegrafo, neve permetendo........
Mi no me serve mia la bolla perche anco ho portà la fameia a Cremona ala fiera dele vache e per en poco son a posto. Dopo, quando son vegnu a casa ho fato en giro en bici de en par de ore ma me son fregà perchè vegne scuro bonora e me son cata sul forte San Marco che no se vedea pi gnente; na storia rivar a casa...............
Ualtri comela na el giro del uichend?
Aven fato en gireto discretamente impegnativo: 51, 54, belpo e lupia
giovedi l'idea lè de nar a far el monte stino sul lago d'idro, ci ven!