Piuttosto, hai VISTO cosa è riuscito a fare gammaray con una 29er!!
ah beh allora continua con la saga del Televulkan sul 3: ecco il mio servizio
Dopo el mio primo "assaggio" del 3 fato l'anno scorso solo fin Monrupino dopo mesi de antibiotici e de pirole 'sto ano, anche inzingana' dall'ultima fadiga cartacea de Alce e de santoni me son dito "sto ano provo a farla fin in fondo" se no altro per recuperar el camper lassado venerdi' a Jamiano.
Son partido nelle retrovie con calma ma sulla prima salita del Goli vedo che tuti va pian allora comincio a superar, un poco alla volta vedo chi che fa da "tappo" ghe dago un saludo poco ortodosso ma che voleva dir "oggi son qua anche mi x i colori Vulkan" e lo passo...poco dopo passo anche GN che ga de ridir sulle mie riode...me devo fermar prima per un salto de cadena, dopo per una telefonada par tempo sprecado ma anche questo servi per ciapar fia', gavevo el cuor foragiri.
Sulla discesa del Cocusso go fatto el primo toco in sella ma dopo son smonta' e la go fatta a pie, cussi' go anche sorpassado Azzi che gaveva apena concluso una derapada controllata contro un frasco...
Dopo la sterrata de Sezana me trovo in coda a un trenin, guardo chi che xe davanti a far l'andatura...urka xe Mukuku! Un poco alla volta passo i vagonzini del trenin e me affianco a Mukuku, fazo con lui el Monte dei Pini, penso quasi de slongar l'andatura e de sorpassar Mukuku ma me ciapa un dubbio: no xe che stago esagerando? Semo apena all'inizio e Jamian xe a oltre 40 km, poderia restar a secco x strada...cussi' fazo drio de lui fin Monte Franco, la' prima del single track dell'Abisso de Trebiciano ne passa 2 diavoli rossi del Cottur, cussi' me meto in scia a lori e passo avanti, el single track lo go fatto saltando sui sassi come una cavalletta e cussi' anche dopo verso Fernetti.
Fin sull'Orsario son andado ben ma prima de Monrupino me ga ciapa' i primi crampi, un poco prestin x 'ste robe cussi' vado avanti ma senza frakkar troppo, a Monrupino i me disi che son quinto...QUINTO??
Ma allora quei che xe forti i xe quasi tutti restadi a casa??
Son andado avanti in maniera regolare, senza zukar ma no go sbajado bivi cussi' prima delle 11 go passa' la strada x Gorjansko e de la' avanti, all'inizio dell'Hermada gavevo ancora poca acqua che go condiviso con un podista restado a secco, dopo go caminado fin al scollinamento e go iniziado la discesa sora Medeazza in sella, ma dopo un paio de derapade che podeva finir malamente a meta' discesa son smonta' e la go fata a pie, dopo Medeazza go fadiga' su quella salita de niente ma oramai jero in riserva, go lassa' andar la bici sul disceson x Jamiano ma apena la strada se ga fato orizzontale go perso velocita'...impensabile far la rampa finale in sella.
Cussi' a pie go arrancado sui ultimi metri, arrivo al traguardo, i me domanda el nome, i me da' el tempo...4:14.33 ...e mi che me disevo che doveria arrivar in 5.30, forsi in 5 ma ogni minuto sotto le 5 iera regalado...se qualchidun me gaveria dito che stavo sotto i 4.30 no ghe gaveria credudo GIURO!
Wally finiscer del 3 e ssai contento