dovevo protteggere sa prostatafabryx80 ha scritto:Sesi malladiu!!!
dovevo protteggere sa prostatafabryx80 ha scritto:Sesi malladiu!!!
bikesardinia ha scritto:dovevo protteggere sa prostata
fabryx80 ha scritto:Questo lo puoi raccontere alla tua lei, ma nn a noi scimmioni!!
ahahahha
Excalib65 ha scritto:No o su Mod... deppiasta bi ta leggia sa sella chi teniada primasa.... parriada su sellinu de unu vespinu special...
gnappo78 ha scritto:AHAHAHHAHAH troppu bella custa o bikeeeeeeee tenisi puru sa marmitta Polini montada?AHAHHAAHAH
Excalib65 ha scritto:No... lassariddu nai ca su vespinu a is tempu miusu du tenemu deu puru e sa marmitta fiara Proma.... Polini fianta cilindru e pistoni (75, 90 o 125)... po praxeri...
fabryx80 ha scritto:il carburatore cosa?? Bei tempi quelli... Immoi a scuterinu no faidi a faidi a fai nudda
eya sa marmitta da tengiu,infatti in pesada ge sgasada pagugnappo78 ha scritto:AHAHAHHAHAH troppu bella custa o bikeeeeeeee tenisi puru sa marmitta Polini montada?AHAHHAAHAH
ahahah io avevo un ciao preparato 75 cm cubici spaventosa,a manetta vibrava tuttoExcalib65 ha scritto:No... lassariddu nai ca su vespinu a is tempu miusu du tenemu deu puru e sa marmitta fiara Proma.... Polini fianta cilindru e pistoni (75, 90 o 125)... po praxeri...
fabryx80 ha scritto:mi ricordo ke il migliore era il PK
ki metteva il 100 cn carburatore 19 superava senza problemi i 100km/h
Però c'era un piccolo problema.... Le vibrazioni potevano spaccarti il telaio
Excalib65 ha scritto:Eeeehh... ma c'erano tutti i kit di rinforzo.. un po' di angolare e tondino da 10 saldati negli angoli della pedana... la chi aguantara
in effetti erano molto gaurri quei vespini preparatifabryx80 ha scritto:CESS la ga fianta grezzusu
in paese facevano le gare a ki arrivava prima al bivio d monserrato...
altro ke fast & fourios
fabryx80 ha scritto:CESS la ga fianta grezzusu
in paese facevano le gare a ki arrivava prima al bivio d monserrato...
altro ke fast & fourios
tocca cittidì....ad asuni doi fiada cussu conche m..cun sa moto ca si smarmittada fattu fattu,unu fragu leggu,excalibur mi parridi ca sesti infrascau e ci da fattu colloccai,pitticcusu is frastimmusufabryx80 ha scritto:io quasi quasi mi monto il kit polini sulla cinella.. A villacidro vi doppio tutti
bikesardinia ha scritto:tocca cittidì....ad asuni doi fiada cussu conche m..cun sa moto ca si smarmittada fattu fattu,unu fragu leggu,excalibur mi parridi ca sesti infrascau e ci da fattu colloccai,pitticcusu is frastimmusu
Excalib65 ha scritto:Unu pagheddu... la chi ci 'dappu fattu collocai....
Candu d'appu nau "poitta non ti 'ndi pesasa de mes'e is peisi" m'ari arrispustu: "devo vedere se qualcuno si fa male"... ai cussu puntu non c'appu biu prusu.... e ci d'appu fattu craccai: "Una cosa ti nau: si non ti 'ndi pesasa de mesu s'unicu chi s'ingollidi sesi tui!".... 'dappu approfittau ca fiada unu piccioccheddu... eh eh eh... omini coraggiosu!!!
Excalib65 ha scritto:Unu pagheddu... la chi ci 'dappu fattu collocai....
Candu d'appu nau "poitta non ti 'ndi pesasa de mes'e is peisi" m'ari arrispustu: "devo vedere se qualcuno si fa male"... ai cussu puntu non c'appu biu prusu.... e ci d'appu fattu craccai: "Una cosa ti nau: si non ti 'ndi pesasa de mesu s'unicu chi s'ingollidi sesi tui!".... 'dappu approfittau ca fiada unu piccioccheddu... eh eh eh... omini coraggiosu!!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?