dovevo protteggere sa prostatafabryx80 ha scritto:Sesi malladiu!!!
dovevo protteggere sa prostatafabryx80 ha scritto:Sesi malladiu!!!
bikesardinia ha scritto:dovevo protteggere sa prostata
fabryx80 ha scritto:Questo lo puoi raccontere alla tua lei, ma nn a noi scimmioni!!
ahahahha
Excalib65 ha scritto:No o su Mod... deppiasta bi ta leggia sa sella chi teniada primasa.... parriada su sellinu de unu vespinu special...
gnappo78 ha scritto:AHAHAHHAHAH troppu bella custa o bikeeeeeeee tenisi puru sa marmitta Polini montada?AHAHHAAHAH
Excalib65 ha scritto:No... lassariddu nai ca su vespinu a is tempu miusu du tenemu deu puru e sa marmitta fiara Proma.... Polini fianta cilindru e pistoni (75, 90 o 125)... po praxeri...
fabryx80 ha scritto:il carburatore cosa?? Bei tempi quelli... Immoi a scuterinu no faidi a faidi a fai nudda
eya sa marmitta da tengiu,infatti in pesada ge sgasada pagu su mau e po chi esti appabasagnappo78 ha scritto:AHAHAHHAHAH troppu bella custa o bikeeeeeeee tenisi puru sa marmitta Polini montada?AHAHHAAHAH
ahahah io avevo un ciao preparato 75 cm cubici spaventosa,a manetta vibrava tuttoExcalib65 ha scritto:No... lassariddu nai ca su vespinu a is tempu miusu du tenemu deu puru e sa marmitta fiara Proma.... Polini fianta cilindru e pistoni (75, 90 o 125)... po praxeri...
fabryx80 ha scritto:mi ricordo ke il migliore era il PK
ki metteva il 100 cn carburatore 19 superava senza problemi i 100km/h
Però c'era un piccolo problema.... Le vibrazioni potevano spaccarti il telaio
Excalib65 ha scritto:Eeeehh... ma c'erano tutti i kit di rinforzo.. un po' di angolare e tondino da 10 saldati negli angoli della pedana... la chi aguantara
in effetti erano molto gaurri quei vespini preparati un'amico ce l'aveva preparato a 125,roba da pazzi,come accelerava decollavafabryx80 ha scritto:CESS la ga fianta grezzusu
in paese facevano le gare a ki arrivava prima al bivio d monserrato...
altro ke fast & fourios
fabryx80 ha scritto:CESS la ga fianta grezzusu
in paese facevano le gare a ki arrivava prima al bivio d monserrato...
altro ke fast & fourios
tocca cittidì....ad asuni doi fiada cussu conche m..cun sa moto ca si smarmittada fattu fattu,unu fragu leggu,excalibur mi parridi ca sesti infrascau e ci da fattu colloccai,pitticcusu is frastimmusufabryx80 ha scritto:io quasi quasi mi monto il kit polini sulla cinella.. A villacidro vi doppio tutti
bikesardinia ha scritto:tocca cittidì....ad asuni doi fiada cussu conche m..cun sa moto ca si smarmittada fattu fattu,unu fragu leggu,excalibur mi parridi ca sesti infrascau e ci da fattu colloccai,pitticcusu is frastimmusu
Excalib65 ha scritto:Unu pagheddu... la chi ci 'dappu fattu collocai....
Candu d'appu nau "poitta non ti 'ndi pesasa de mes'e is peisi" m'ari arrispustu: "devo vedere se qualcuno si fa male"... ai cussu puntu non c'appu biu prusu.... e ci d'appu fattu craccai: "Una cosa ti nau: si non ti 'ndi pesasa de mesu s'unicu chi s'ingollidi sesi tui!".... 'dappu approfittau ca fiada unu piccioccheddu... eh eh eh... omini coraggiosu!!!
Excalib65 ha scritto:Unu pagheddu... la chi ci 'dappu fattu collocai....
Candu d'appu nau "poitta non ti 'ndi pesasa de mes'e is peisi" m'ari arrispustu: "devo vedere se qualcuno si fa male"... ai cussu puntu non c'appu biu prusu.... e ci d'appu fattu craccai: "Una cosa ti nau: si non ti 'ndi pesasa de mesu s'unicu chi s'ingollidi sesi tui!".... 'dappu approfittau ca fiada unu piccioccheddu... eh eh eh... omini coraggiosu!!!