Osteria Veneta: Cialtrobikers , Putei, Butei & C

  • Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.
fammi 1 esempio di biker col cancello che non bomba....


...il dubbio è legittimo....:nunsacci:

Machè.... teo se anca ti: la se na bici che bisogna starghe in gropa coi maruns sul manubrio: se te assi ndar so ea beo comodo indrio come che la te portaria a fare te perdi la rua davanti, come se suceso al taco: e come sabo, in un momento de relax (scassato veloce.... ma dopo il resto era relax :-) ) xe capità a mi: me son acorto in tempo e go slargà sul campo, a quei ddadrio sen dà pèso..... i ga meso so e recie....

Certo se te ste massa davanti qualche altra rogna la vien fora......

Cmq.......... :-) dai se vedemo co le vostre usele moje al primo scasà veloce che se femo do risate :-)
 
Ma te piase quel cancello??? te me deludi....:omertà::smile:
se te tiri su na squadretta de 10 persone ...ghe stò dentro con le spese.:smile::smile:

se vuoi impararlo esci con noi un paio di volte
:smile: .... cato fora anca lo sponsor.... "Cerotti e bende s.r.l.":smile:
e casca tante olte :smile::smile::smile::smile:
ocio che un casco te le za fato fora......scherzo....anzi, come steto tacco?
Mi come sto?? Ben... son meglio di prima:hahaha: e forse più intelligente... la botta ha mosso quei 13500000 neuroni che erano in cassaintegrazione:smile:
ci saranno i motivi perchè cade.
a) pipa forse troppo lunga
b) ammo con ritorno troppo veloce
c) forka troppo lenta
d) posizione errata???
chi lo sà... io non l'ho mai visto in sella
O semplicemente perchè ho calcolato male un drop improvviso dopo un cespuglio e sbadabamm!!:scassat:
Son giusto in sella.... non createmi ulteriori pippe mentali:smile::smile: meglio vivere ignorante e ignorare i problemi:il-saggi::hahaha::hahaha:

strada troppo stradosa.....discesa troppo discendente.....ruote troppo tonde..........poi......??????
ah......ecco!!!!
el sa mia fermà a bear bira media e spriss come se fa dale parte de lonigo al sabo pomeriggio!!!!!!!!
:smile: te si massa forte
a te ghe anca rason..
el blabla non l'è mia na partera:celopiùg:
Ho "testato" il sentiero:smile:
 
Machè.... teo se anca ti: la se na bici che bisogna starghe in gropa coi maruns sul manubrio: se te assi ndar so ea beo comodo indrio come che la te portaria a fare te perdi la rua davanti, come se suceso al taco: e come sabo, in un momento de relax (scassato veloce.... ma dopo il resto era relax :-) ) xe capità a mi: me son acorto in tempo e go slargà sul campo, a quei ddadrio sen dà pèso..... i ga meso so e recie....

Certo se te ste massa davanti qualche altra rogna la vien fora......

Cmq.......... :-) dai se vedemo co le vostre usele moje al primo scasà veloce che se femo do risate :-)
:smile::smile: .... se vegno via col "popolo Mojo" preparatevi che per l'intera giornata il mio canto sarà.... "MI GHE L'HO ENDURO... E TI MOJO ... PA PPA PERO!!":smile::smile::smile:
 

magna80

Biker tremendus
6/7/08
1.053
0
0
Verona
Visita sito
mi!

... sfiga ... ???
...sfiga non le mia el nome giusto
digo la mia cosi son contento
..l'enduro o cancelo come volmo ciamarla , non la se mia nata male , e non podemo darghe tutta la colpa alle pipa elle rue/rode alla forka ell'ammo ecc al sentero al cervo ecc....
Se vero che tutte le tarature e messe in servisio le conta nel miglirar le prestasioni e nel dar sicruresea nel dar possibilita' de far ecc....ma non podi mia dirme che na bici fata da na ditta che sa el fatto suo la te butta so ela quando la ghe gira o perche' la se permalosa ... par mi se la massa confidensa mescola' con la massa poca esperiensa nel darghe confidensa ...
Tutti savemo che la se na bici che sa' el fatto suo e filtra a buso ..ma poareta: non la gha mia fatta santa , e gnanca non i la fara' ....e bisogna dire anca che non la gha tante mese misure ...cioè: quando se ora se ora ..sta a che ghe insima a capira quando se e quanto se...ghe vol e so tempo ...
 
  • Mi piace
Reactions: Farrier
mi raccomando trattalo bene...è ancora giovane......lo dobbiamo usare tutti:smile::smile::smile::smile::smile:

scherzosamente taco:medita:
:hahaha::hahaha: .... te sgiofo le gomme:smile:

ecco allora dominica ghe fasso un po de foto al tacco così po te le mandemo par un accurata analisi, se uno de voialtri enduristi vol vegnar andemo a far en giretto sul baldo...( sperando di ricordarme tutta la strada)
Meglio portarse dierto il Tom Tom allora.... che non se catemo a Bardonecchia :smile:

Ps... quì a Verona se non erro c'è un ottimo biomeccanico Alfiero a Sommacampagna.... ha fatto campioni del calibro di Marzio Deho ... ma solo XC e BDC... almeno penso:nunsacci:
ma si.........in caso te ciuci el diel e te scolti el vento........:smile::smile::smile:
" Mira el dito ":smile:
images
 

andrea1966

Biker incredibilis
14/8/08
12.702
519
0
veneto pedecollinare
Visita sito
Bike
TREK FULL STACHE 8 e specialized enduro comp 26'
...sfiga non le mia el nome giusto
digo la mia cosi son contento
..l'enduro o cancelo come volmo ciamarla , non la se mia nata male , e non podemo darghe tutta la colpa alle pipa elle rue/rode alla forka ell'ammo ecc al sentero al cervo ecc....
Se vero che tutte le tarature e messe in servisio le conta nel miglirar le prestasioni e nel dar sicruresea nel dar possibilita' de far ecc....ma non podi mia dirme che na bici fata da na ditta che sa el fatto suo la te butta so ela quando la ghe gira o perche' la se permalosa ... par mi se la massa confidensa mescola' con la massa poca esperiensa nel darghe confidensa ...
Tutti savemo che la se na bici che sa' el fatto suo e filtra a buso ..ma poareta: non la gha mia fatta santa , e gnanca non i la fara' ....e bisogna dire anca che non la gha tante mese misure ...cioè: quando se ora se ora ..sta a che ghe insima a capira quando se e quanto se...ghe vol e so tempo ...
sfiga può essere quel sasso nascosto sotto l'erba che oggi a momenti mi faceva bombare di brutto: una situazione che normalmente affronti in scioltezza ma che a volte, complice la sfiga, può diventare davvero pericolosa.
 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo