Malo, schio e dintorni.........

Oggi giretto epico con Selvaego, Toni Fiat e Platano (futuro acquisto che metterà radici nel forumz....): i due villaverlini hanno affrontato e sconfitto il famigerato "saltòn" della pista da trial di torre usata come sezione finale dell'enna..... piante cadute han regalato scorci da camel trophy (vedemo se platano posta e foto...)

quanta gnoca in giro oncò....
 
ciò vecio gò iscrito platano.... vedemo come la va :D

cmq variante al giro stragoduriosa e impegnativa, par i me canoni anca massa.... :D, la prosima me porto un par de materasi da bulderìn e provo fare anca mi el chenion cagnoso... forse... anca no...

Selvy 15 giorni all'alba Novegno+Summano in salsa selvy? Intendo con risalita adatta ala botesela.... mi ghe sto... ;)
 

Gianfry

Biker cesareus
4/1/08
1.744
1
0
Trissino (Vicenza)
Visita sito
Bike
in corso d'opera
ciò vecio gò iscrito platano.... vedemo come la va :D

cmq variante al giro stragoduriosa e impegnativa, par i me canoni anca massa.... :D, la prosima me porto un par de materasi da bulderìn e provo fare anca mi el chenion cagnoso... forse... anca no...

Selvy 15 giorni all'alba Novegno+Summano in salsa selvy? Intendo con risalita adatta ala botesela.... mi ghe sto... ;)
Mi posso aggregare ?
 
è ovvio Gianfry, un gruppetto da 6 max 8 è perfetto per il giro, estendi alla cricca valdagnola ;)

per la risalita pensava Selvy e non a torto di fare un mix meccanizzato: cioè macchina Bosco o Rossi in modo di godere per una volta delle greste con gambe fresche (io e platano/berto a dire la verità l'abbiam già fatta così :D), nulla vieta di darci un appuntamento ai Rossi per chi parte da Santorso o da Schio.

Terrei il cerchio un tantino stretto perchè un gruppone giù per le greste, con sassoni che rtolano al tornante sotto, non ce lo vedo ;)
 

selvadego

Biker superioris
17/6/05
962
34
0
63
villaverla (vi)
Visita sito
ciò vecio gò iscrito platano.... vedemo come la va :D

cmq variante al giro stragoduriosa e impegnativa, par i me canoni anca massa.... :D, la prosima me porto un par de materasi da bulderìn e provo fare anca mi el chenion cagnoso... forse... anca no...

Selvy 15 giorni all'alba Novegno+Summano in salsa selvy? Intendo con risalita adatta ala botesela.... mi ghe sto... ;)
A xe ora ca te tachi a trategnerte el sabo de sera ca no te ghe pi' vinti ani
che dopo te toca caminare su par l'enna come i vecioti...............
ma va là che par fare chel pasaio lì basta molare i freni e sarare
i oci (se fa par dire "sarare i oci")...................
ciò ma un pro come el gianfry co mi, ti, e platano naturalmente uno cusì
no xe poe asar casa (sempre che no ghe sciopa la forca), ghe tocaràò fdare e
ripetute fin chel ne speta.
deso ve saludo ca vo butarme xo che stamatina co ga sonà la sveia
me parea de esare in un cinema delororre...... ma tanto ORORRE
 

Gianfry

Biker cesareus
4/1/08
1.744
1
0
Trissino (Vicenza)
Visita sito
Bike
in corso d'opera
è ovvio Gianfry, un gruppetto da 6 max 8 è perfetto per il giro, estendi alla cricca valdagnola ;)

per la risalita pensava Selvy e non a torto di fare un mix meccanizzato: cioè macchina Bosco o Rossi in modo di godere per una volta delle greste con gambe fresche (io e platano/berto a dire la verità l'abbiam già fatta così :D), nulla vieta di darci un appuntamento ai Rossi per chi parte da Santorso o da Schio.

Terrei il cerchio un tantino stretto perchè un gruppone giù per le greste, con sassoni che rtolano al tornante sotto, non ce lo vedo ;)

Tienimi aggiornato sulla data.

P.S.
Ieri Grappa salita sul 105 scassato e spacca gambe.
Poi scesi per il 100 e poi,su indicazioni di PaoloG amico del forum trovato per caso quasi in vetta, ci siamo fatti un sentiero veramente bello e ripidissimo. Puoi frenare quanto vuoi tanto la bici va via piatta sulle due ruote.
Immagina il toboga del Novegno ma per 400 metri D-. :up: :up:
 
ma va là che par fare chel pasaio lì basta molare i freni e sarare
i oci (se fa par dire "sarare i oci").......

oci denoci ciape patelòn.... l'è miga roba par mi.... na volta dita l'ave maria e fato el segno dea croce no te poi far altro che molare e sperare che la bici vada doe che te ghè sperà.... te sbagli vinti schei e te si del gato... ma un gatòn nero infurià coi oci rossi a spirale.... e peso ancora xè se non te ve xò subito ma te ve via de sbrindolon sensa equilibrio.... la morrrrte... :D
 

-WOOD-

Biker ultra
8/7/09
660
3
0
Schio-Vicenza
Visita sito
Tienimi aggiornato sulla data.

P.S.
Ieri Grappa salita sul 105 scassato e spacca gambe.
Poi scesi per il 100 e poi,su indicazioni di PaoloG amico del forum trovato per caso quasi in vetta, ci siamo fatti un sentiero veramente bello e ripidissimo. Puoi frenare quanto vuoi tanto la bici va via piatta sulle due ruote.
Immagina il toboga del Novegno ma per 400 metri D-. :up: :up:
Toboga del Novegno?
uH! mi istruite su dove prendere sto sentiero? graaaaaaasssssie!
 
intendeva del sùman......

ragassi sàbo Selvaego me domandava del famigerato piero cula de torre, premiata bruschetteria che lascia il segno (tele buttande dopo ogni bota de famosi pluripremiati fasui coa codega)

propostina: perchè non facciamo un ritrovino intimo della sezione allmauntain schio-thiene allargata a friendzz, giretto serale enna con nuove diversioni, arrivo a torre col scuro, cenetta da pierocula con fasoi+bruschetta??? infrasetimana? tipo partenza 18.30 e proseguimento ad oltranza...

na volta mi gnu e selvadego ghemo finio ale tre 'mbriaghi co na roba del genere.... gnoca da tuti i cantoni e nialtri vardavino i fari dele machine ferme che balava..... :-)
 

Gianfry

Biker cesareus
4/1/08
1.744
1
0
Trissino (Vicenza)
Visita sito
Bike
in corso d'opera
Toboga del Novegno?
uH! mi istruite su dove prendere sto sentiero? graaaaaaasssssie!

Siiiiiiiiiiiiii, scusami il toboga è sul Sumano.

intendeva del sùman......

ragassi sàbo Selvaego me domandava del famigerato piero cula de torre, premiata bruschetteria che lascia il segno (tele buttande dopo ogni bota de famosi pluripremiati fasui coa codega)

propostina: perchè non facciamo un ritrovino intimo della sezione allmauntain schio-thiene allargata a friendzz, giretto serale enna con nuove diversioni, arrivo a torre col scuro, cenetta da pierocula con fasoi+bruschetta??? infrasetimana? tipo partenza 18.30 e proseguimento ad oltranza...

na volta mi gnu e selvadego ghemo finio ale tre 'mbriaghi co na roba del genere.... gnoca da tuti i cantoni e nialtri vardavino i fari dele machine ferme che balava..... :-)

Tu fissa data e ora.

Sicuramente difficile fare le ore piccole. Il giorno dopo si lavora.
 
LOL!!! mi chel zobia gò bruzà.....

Goldreic parò ghe tachemo na corda chel ne tire su :-)
Venàre poaria ndar benon

venare questo no ca go un matrimonio sàbo e non posso rivare storno in un posto che dopo go da ndar via storno....

venare della sett prox?

da piero se magna fora quindi anca se spusemo da cavròn bon istesso, tanto nantri dopo i primi do fasoi sentimo pi ninte :-)
 

stephty

Biker popularis
8/5/12
76
0
0
schio - vi
Visita sito
https://www.facebook.com/photo.php?...79542106239.2072378.1164367870&type=3&theater

vi serve un trasporto serio date un'occhiata a questo link è di schio ed il furgone è a noleggio o vi porta su lui...se avete Facebook cercate Giorgio Dal pra ;-)
photo.php
[/IMG]
 

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo