Per el lecaio i temporai i centra sicuramente, per i rami e le reti lighe en sieme con el fil de fer no!
anca reti e fil de ferro?!
sì, sì, anche secondo me sono stati i forti temporali ad ostruire il belpo...
L'ultima volta che emo fatto el Belpo noialtri ghera quei del parapendio che se lamentava che femo danni e che i contadini i se lamenta... ma non ho approfondio el discorso...
Dopo de alora no go più avuo occasion de andarghe gavea en programma de farlo a piè par veder che no ghe sia cordini tirè... no se sa mai...
Quando lo avì fatto voialtri?
Dominica pasa', a parte el cancel e le spine per rivarghe, el sentier lera a postoL'ultima volta che emo fatto el Belpo noialtri ghera quei del parapendio che se lamentava che femo danni e che i contadini i se lamenta... ma non ho approfondio el discorso...
Dopo de alora no go più avuo occasion de andarghe gavea en programma de farlo a piè par veder che no ghe sia cordini tirè... no se sa mai...
Quando lo avì fatto voialtri?
Dominica pasa', a parte el cancel e le spine per rivarghe, el sentier lera a posto
Vegno anca mi, parten bonora, nen ai Fiori, go da proar la forca..io devo recuperare un po' di km e dislivello, quindi, se riesco pedalo..