Osteria Veneta: Cialtrobikers , Putei, Butei & C

  • Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Nomad 42

Biker paradisiacus
17/11/08
6.498
23
0
64
Verona
Visita sito
Bike
fatbike + plus+ gravel
politicamente parlando... non tuti i xè d'acordo coi altri, alcuni si ma altri no! mi, per esempio non son d'acordo con ci non la pensa come mi e presumo che lori non i xè d'acordo con quel che penso mi e non parlemo de quei che non i xè d'acordo ne con mi ne con lori...
questa in sintesi xè la politica e pertanto xè mejo darghe un tajo come el ga fato Tostarel!!!
 
vero

però son sicuro che ti Bobo te rispeti chi non la pensa come ti, ancha se te pensi che el rispeto del tuto non i lo merita e te par de farghe un gran piasere a no saltarghe dosso.... anca se te sfritega le man....

fusse tutti o gran parte maturi come ti, cioè normali, se podaria parlar de politica (miga se na parolassa, polis in greco significa..... vardevelo....) anca nei forum tematici senza scontri: ovviamente questo non è.... ghe se sempre el provocatore e anca el pirla

quindi ottimo così

ma l'è sempre un'ocasione de confronto persa: e el confronto arricchise, no porta via ninte ;)
 

anthony

Biker forumensus
13/9/07
2.150
219
0
55
padova
Visita sito
Bike
specy Epic,Eccentric Cromo 29 "montata strana"
con un giorno di ritardo......
un omaggio all' Italia.....

biciunitaitalia_2.jpg
Spettacolo!!!
 
  • Mi piace
Reactions: Alex_22-11
sèmo del gatto
non ha nulla a che fare con una qual certa vicentina propensione culinaria (che d'altronde è un'altra propensione politica imperante... intendo cul
-in-aria, cosa che apre ampie prospettive gassose tra l'altro)

vuol dire siamo nella.................:prega:
AHHHH.... io che pensavo.... :smile:



... naltra roba volea dirve....
fine settimana di acqua.... quindi....

niente bici:cry::cry::cry:
 
cioè te si fermo parchè sensa scodela, o non te te senti bastansa figo sensa integrale? :-)

Tàco, se un tocatin che non se se vede.... sett prox organisemo calcosa col NR?
L'integrale fa più figo....:hahaha::hahaha:
Dai che organizema qualcossa par el prossimo fine setimana... se non piovesse:celopiùg:
Novegno??
Cmq oggi pomeriggio mette pessimo e c'è ancora il sole... si sa mai...... sperem....
Diman pioe.... e gavaria da girar:ueh:
 

noghese

CialtroModeratur Bionicus
21/4/08
3.580
2
0
Arzignano (VI)
Visita sito
Ragazzi...siete dei cialtroni. Già una volta vi avevo detto niente politica, eliminando dei post. Stavola l'ha fatto il buon Tostarello e siamo a quota due sullo stesso 3d. Le regole sono regole, cerchiamo di rispettarle.
 

Alex_22-11

Biker perfektus
Ragazzi...siete dei cialtroni. Già una volta vi avevo detto niente politica, eliminando dei post. Stavola l'ha fatto il buon Tostarello e siamo a quota due sullo stesso 3d. Le regole sono regole, cerchiamo di rispettarle.
hai ragione.
le regole vanno rispettate, sempre e comunque...
....siccome uno dei post era mio.....starò più attento....:arrabbiat:
pardon....o-o
 
ola..ciao a tutti..so uno novo e go visto che da ste bande ghe xè tanti che parla diaetto come mi...beo beo..
Ciao e benvenuto..... drink in omaggio per te!!!o-oo-oo-o:hahaha:
Femo fadiga a capirne dopo na certa ora però:smile:
Ragazzi...siete dei cialtroni. Già una volta vi avevo detto niente politica, eliminando dei post. Stavola l'ha fatto il buon Tostarello e siamo a quota due sullo stesso 3d. Le regole sono regole, cerchiamo di rispettarle.
Te ghe reson... un messaggio era mio... quindi....pardon anche da parte mia:hail:
sa disio.....go da cambiar i copertoni.....son stufo dei nevegal.....
Con queste gomme la bici sta in piedi da sola.... sembta uno schiaccia sassi:smile:
Utile dopo le pioggie e il disgelo per appiattire i sentieri rovinati:smile::smile:
 

thecek

Biker novus
3/6/11
24
0
0
padova
Visita sito
parsolito i padovani gràn dotori noi lo parla belo come el tuo..... confesa ti xi visentin... el late de micia cucià da pena nati se sente da distante nela parlata :-)
eh no ghe semo...gnente contaminassion. el problema xè senplice: oramai a xente parla diaetto perchè fa figo, fa trendi...mi o parlo perchè i me ga insegnà così e no me intaressa gnente.
Dopo xè anca vera che ogni paese ga e so sfumature.
Mi abito verso camposampiero, se te ve a galliera veneta, sittadea e chei posti la i parla xà diverso..
Bisognaria parlare tutti italian, così tutti se capisse e nessun fa baruffa par chi che ga el diaetto pì beo..però vuto mettare..no ghe saria pì gusto.
 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo