...continuiamo ad andare su e giù per baldo e valpolicella!!

  • Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!

BaRT

Biker tremendus
26/4/04
1.337
0
0
52
Verona
it.photos.yahoo.com
se te vol, doman son a casa... se podaria andar a far un giro en bici! Bisogna però che te me promette che te ste atento!

come temevo "mi doman no poso più",
ma se no te ghe un casso da far e te vol vegner con mi all'emmezeta de palmanova , te porto a far un bel giro ,:taxi-dri:
con in più un doppio passaggio sulla tangenziale de mestre ( che le come una lotteria!)
 
  • Mi piace
Reactions: mcmic

mcmic

Supergiovane della redazione
12/9/04
4.427
1
0
Verona provincia
Visita sito
Bike
Qualche cannondale
con grande dispiacere, devo rinunciare a venire con te a pd... ehm, a palmanova... mentre te se in tangenziale, se te vol te ciamo e te digo dove son.

@box: stasì atenti, mi vaglia no ve ne mando mia, e sopratutto se i aresta el diablo ve toca lassarlo là!
 

gurubb

Biker velocissimus
3/7/04
2.628
3
0
46
Verona
Visita sito
con grande dispiacere, devo rinunciare a venire con te a pd... ehm, a palmanova... mentre te se in tangenziale, se te vol te ciamo e te digo dove son.

@box: stasì atenti, mi vaglia no ve ne mando mia, e sopratutto se i aresta el diablo ve toca lassarlo là!

le par quela che tegnemo qua fabietto se no ci ne giusta le bici?
 

BaRT

Biker tremendus
26/4/04
1.337
0
0
52
Verona
it.photos.yahoo.com
ma si sempre a sbrindolon e mi chi a laorar!?!

L'è na battaglia persa...

Chi che laora ghe sen solo mi e ti!

Che sia un caso che sen entrambi da domegliara?

mah?

uno el fa finta de vendar computer.... e invece importuna le ragazze

uno el fa finta de far el dentista.... e invecie importuna le ragazze

uno el fa finta de far el meccanico ..... e invece l'è meio che el lasa li de importunar so moier sennò ghe scapa anca el quarto fiol...
 

mcmic

Supergiovane della redazione
12/9/04
4.427
1
0
Verona provincia
Visita sito
Bike
Qualche cannondale
L'è na battaglia persa...

Chi che laora ghe sen solo mi e ti!

Che sia un caso che sen entrambi da domegliara?

mah?

uno el fa finta de vendar computer.... e invece importuna le ragazze

uno el fa finta de far el dentista.... e invecie importuna le ragazze

uno el fa finta de far el meccanico ..... e invece l'è meio che el lasa li de importunar so moier sennò ghe scapa anca el quarto fiol...

el problema l'è che ciapo i schei ancora nella vecia maniera, e me toca farme anca un bel paco de laoro... el guru-thai, envesse, par che l'abbia catà la maniera en pel pi svelta.

@cincen: su mountain bike action parlano della tua bici...
 

Korn75

Biker serius
14/10/06
100
0
0
49
Domegliara -VR-
Visita sito
L'è na battaglia persa...

Chi che laora ghe sen solo mi e ti!

Che sia un caso che sen entrambi da domegliara?

mah?

uno el fa finta de vendar computer.... e invece importuna le ragazze

uno el fa finta de far el dentista.... e invecie importuna le ragazze

uno el fa finta de far el meccanico ..... e invece l'è meio che el lasa li de importunar so moier sennò ghe scapa anca el quarto fiol...

Anca ti da Domeiara???
Ma se conosen par caso?o-o
 

mcmic

Supergiovane della redazione
12/9/04
4.427
1
0
Verona provincia
Visita sito
Bike
Qualche cannondale
oggi bel giretto tra prada, cervi, j1... e con sorpresa ho trovato una puleggia! Adesso dovrei tornare su a vedere se trovo l'altra! chi mi accompagna?
 

TIROL

Biker serius
30/7/05
179
0
0
46
Valpolicella
www.veronasport.it
Domenica...ostrega me toca andar con quei dell'ospissio.
Il mio Comune ha organizzato una biciclettata da Verona a San Pietro In Cariano,in collaborazione con gli Amici della Bicicletta, con tappa a Villa Pulè dove si mangerà(cibo proprio portato da casa) e ci sarà della musica dal vivo.
Questo per annunciare la costruzione della nuova pista ciclabile della Valpolicella!!

Se se fa questa, che l'è in bitume, parchè non far anca un percorso sterrato da discesa?
Forse parchè San Piero el ghà poche discese...

Però, envese de spianar le colline par far vitigni i podarea lassar tuto come l'è e far qualche stradel per i freerider!!

Frog, ora che comincia la stagione,vieni a fare qualche pedalata anche con mondoalpino?
Eh,l'è verto a tutti el me invito.
 

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo