• Clicca qui per iscriverti al canale Whatsapp di MTB Mag per rimanere aggiornato a tutto quello che succede nel mondo della mountain bike!

Osteria Veneta: Cialtrobikers , Putei, Butei & C

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Rigel

Biker serius
7/8/08
259
0
0
lago di garda
Visita sito
zona lago dove???

sicuramente costa v.se visto la bandierina col leon

si massa avanti ve de anca le risposte giuste da soli
anca se da quando me son iscritto al forum me son spostà sui monti vicino a pastrengo, e non stasì mia a dirme che pastrengo non l'è sul monte, per quei del lago quel che ghè al de la della gardesana iè monti
 

samuelb

Biker extra
18/7/10
736
1
0
Lonigo
Visita sito
Bike
bici a corente
esatto....e quel che ghè pi in là de messan de sora l' è friuli

Ciao rigel bentrovà.
 
Mi son dal Basson che l'è visin a Bussolengo!! Se te vol se catemo un giorno!!
 

federicocolombini

Biker perfektus
1/8/08
2.764
25
0
bonavigo (vr)
Visita sito
Montagne a Pastrengo???

Je go viste solo una volta dopo una cena al ristorante "el Forte" :magna: (na roba del genere, boh...), ma solo parchè ero pien de vin come na damigianazapalott:

Da sobrio, go visto solo le giraffe delo zoo, ma montagne poche...
 
Secondo mi tè confuso le "montagne" (se 50 metri le ciamì montagne....) con quelle "russe" de Gardaland!!
 

Rigel

Biker serius
7/8/08
259
0
0
lago di garda
Visita sito

infatti mi no go mia parlà de montagne, ma de monti... da casa mia quando stasea al lago se non andava parallelo alla gardesana me tocaa nar en su...quindi sui monti...
altro esempio che pastrengo l'è sui monti...un mese fa quando l'ha nevegà a pastrengo l'è rimasta en tera, sul lago no... quindi pastrengo l'è sui monti....bassi magari ma sempre monti


e va bhe tanto go da ricargar la scheda delle poste orima de ordinarlo spetarò la proa sul campo
 
.... difficile che la neve la taca sull'acqua....ghe mancaria altro che nevegasse anca sul Lago de Garda!!
Comunque gavi dei bei posti li sul lago.... un mio amico el sta a Affi e lè ai piedi (quasi) del Baldo.
Beato lu!!!
Mi me toca far 50 km par essar en montagna
 

Alex_22-11

Biker perfektus
eh bisogna cge te gavi pazienza però......sto passando na brutta influenza e par un po' de tempo gavarò da star fermo.....
 

Rigel

Biker serius
7/8/08
259
0
0
lago di garda
Visita sito
Comunque gavi dei bei posti li sul lago.... un mio amico el sta a Affi e lè ai piedi (quasi) del Baldo.
Beato lu!!!
Mi me toca far 50 km par essar en montagna

bhe da affi al baldo il passo l'è breve, defatti quasi tuti i giri che femo o i parte da affi o da bardolin, comunque se te vol se pol organisarse e farse un giretto
 

endurik

Biker pazzescus
17/1/06
13.311
1.329
0
italia
Visita sito
Bike
l' anticamera della bicibitume
Da quando ho iniziato a fare le uscite invernali o meglio girare sempre tutto l'anno anche con condizioni meteo poco favorevoli, mi ammalo molto
raramente... tanto per capirci 1/10 come rapporto rispetto a prima della bici in inverno...

sarà come dici tu, ma, secondo me, il fatto che vi trovate sempre davanti alla farmacia...

 
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Classifica giornaliera dislivello positivo

Classifica mensile dislivello positivo