DanMBK
Biker cesareus
Bagai da Rusà.... duman a ghè in queid'un par fa un giret insema? Veuri dumà fa girà un cicinin i gamb, dumenica l'è dura
ue, fieu, duman matina ma truvarì dal Carlo, vers i vundas ur, almen speri - o magari anca pusèè prest - (prima gh'u da fà la spesa par mangià i altar dì), vurari cacià su la me vegià furcela cuntai moll: dumenica pasada u ciapà un pu da bott ai pulsBagai da Rusà.... duman a ghè in queid'un par fa un giret insema? Veuri dumà fa girà un cicinin i gamb, dumenica l'è dura
ghèva reson al me pà: spueses nooooo che te finì da sta ben!!!!!poedi no dat un urari, gh'u la spesa, al mercat, la mièè, la posta e tucch chi robb lì....peu dass che rivaru ai vundas. Se ta ma veda no va da sci par ti che l'è mei...ma dispias.
i rat en bon no; en mei i ran bei gross e grass cun ai lumag....Va ben alura mi vu lì ai des e mesa, ga disi al Carlo che i me bal sa indurmentaen ammò e t'aspeti fin a vundas us, se t'ariva no va a ciapà di rat
i rat en bon no; en mei i ran bei gross e grass cun ai lumag....
alura peu das che sa vedum duman matina bèl fieu.
We don't want a private thread, only higly respect of history and traditions.
hey guy, is too late the half past eighy for the "iscrition" (sa scriva inscì??)
se avete fatto tutti tutto on line sarò l'unico "gun's boy" nella fila dei nerds... hey Votantò, il gruppo è quello "degli ussari??"
Quoto, mi sà che gli danno il grano per gli sponsor.ci mancava che trascrivessi anche i sottotitoli!!!
dai, sempre a pensar male, non riuscivo a fare il copia incolla della sola strisciata!ci mancava che trascrivessi anche i sottotitoli!!!QUOTE]
Quoto, mi sà che gli danno il grano per gli sponsor.
Il tempo sul primo giro è meglio non guardarlo: si era in passeggiata col gruppo!!
Solitamente se in tarda serata fai zapping sui canali successivi a Italia uno significa che cerchi qualcosa di diverso da trasmissioni sulle bighe, scaruson!Io ho avuto occasione di vederla piu' volte, a tarda sera nel we ma non ricordo se sul canale 19 del digitale terrestre o altro.
biga, biga, sono un patito di biga!!!!Solitamente se in tarda serata fai zapping sui canali successivi a Italia uno significa che cerchi qualcosa di diverso da trasmissioni sulle bighe, scaruson!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?